IELTS 9, Test 1 Listening Translation 2

IELTS 9, Test 1 Listening Translation

English Text

آزمون 9

تست شماره 1

قسمت دوم

اندرو: حالا میریم سراغ  جین که برای ما خواهد گفت آخراین هفته در شهر چه خبره.

جین: بله، متشکرم اندرو! و اکنون در مورد خبر اینکه آیا هنوز ما به فروشگاه ورزشی جدید دیگری در برادکستر  واقعا نیاز نداریم؟ خب! اکثریت شما ممکنه  اسپورت وورد ( دنیای ورزشها) _ شعب شرکت کالاهای ورزشی دنیش- را که چند سال پیش افتتاح شدند بشناسید- این شرکت مشتری زیادی را جذب کرده است، به همین دلیل تصمیم دارد که در منطقه ی ما شعبه ی جدیدی افتتاح کند. قرار است که در مرکز خرید غرب  برادکسترراه اندازی شود، بنابراین میتواند  برای همه ی کسانی که  خرید اجناس اصل در شمال شهر برایشان سخت است خبر خوبی باشد.

من به یک رونمایی/ افتتاحیه استثنایی دعوت شدم و میتوانم به شما قول بدهم که این بزرگترین مرکز خرید ورزشی  باشد. کل فروشکاه  به سادگی  با امضا ها و دست نوشته های مشکی و قرمز رنگ شرکت ها ظاهری جدید گرفته است. سه طبقه ی اول مجموعه ی عظیمی از لباس ها و لوازم ورزشی را داراست ، بخش کتاب و دی وی دی و یک رستوران در طبقه ی آخر می باشد. شما در این مجموعه تمامی برندهای مشهور و همچنین آنهایی که شهرت کمتری دارند را خواهید یافت.  اگر فروشگاه ها  دقیقا آنچه را که شما به دنبالش هستید موجود نداشتند حتما وعده خواهند داد تا ظرف مدت ده روز آن را برای شما تهیه نمایند. برخلاف سایر فروشگاه ها که این کار تا پانزده روز طول میکشد. آنها علاوه بر فوتبال، تنیس و شنا  کلیه ی رشته های ورزشی را پوشش می دهند، اما به طور خاص بر ورزش دومیدانی متمرکز می باشند، و مدعی اند عظیم ترین مجموعه لوازم ورزشی در کشور را دارند. به اضافه اینکه تمام طبقه ی سوم به فروش کیف و ساک ورزشی اختصاص داده شده است، شامل جدیدترین طرح ها از تمامی ایالات – اگر نتوانید آنچه را که می خواهید اینجا بیابید پس وجود ندارد!  

*****

  فروشگاه روز شنبه ساعت 9:00 بازگشایی میشود و اگر در افتتاحیه شرکت کنید این شانس را خواهید داشت که  پااول کینگ قهرمان دو 400 متر کشور را که قرار است در مراسم افتتاحیه حضور یابد ملاقات کنید و او تا اواسط روز آنجا خواهد ماند تا گفتگویی دوستانه با همه ی طرفدارانش که خواهان دیدار و امضا و دستخط شخصی او هستند داشته باشد.

هر هفته یک سری از جذابیت های ویژ ه ای وجود خواهد داشت. بلیط های مجانی برای رویدادهای ورزشی به پنجاه نفر از اولین  مشتری ها و همچنین مسابقه ای استثنایی که برای همه آزاد است. کافیست  از بیست سوال مسابقه به پانزده سوال پاسخ صحیح دهید تا نسخه ای از دی وی دی " اسپرینگ تیپس" از پااول کینک با امضای اورا ببرید و به اولین کسی که به تمامی سوالها پاسخ صحیح بدهد یکسال عضویت رایگان در باشگاه ژیمناستیک  برادکسترداده میشود.  تمامی شرکت کنندگان یک تقویم ورزشی با کلیه ی جزئیات برنامه ها ی سالانه  برادکستردریافت می کنند.

یکی از هدیه های  ویژه افتتاحیه، تست سلامت جسمانی است-  شامل چکاپ کامل سلامتی قلب و عضلات است که توسط پرسنل مجرب در فروشگاه انجام می گیرد. این تست معمولا 30000 پوند هزینه میبرد اما این ماه با نصف قیمت قابل دسترس میباشد. ظرفیت امکان انجام این تست تعداد محدودی است، بنابراین برای  رزرو جا با شماره 560341 تماس بگیرید.  در ضمن، چنانچه دفترچه حساب باز کنید شما هدایای استثنایی فراوانی  به همراه شانس امتحان لوازم در روز افتتاحیه ....

 

You need to be a member of MyEnglishClub to add comments!

Join MyEnglishClub

Email me when people reply –